انتقاد رسانه ازبکستانی از دیدار با ایران

گزارش اخبار جام جهانی : عملکرد ضعیف تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان موجی از انتقادات را در رسانه های ازبکی به همراه داشته است. برای ادامه مطلب با سایت اخبار جام جهانی همراه باشید.

انتقاد رسانه ازبکستانی از دیدار با ایران

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در بازی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی آخرین روز سه شنبه ۲۲ خرداد و در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. ایران وبکستان هر دو در گروه E، با کسب ۱۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و مرحله بعدی شدند.

سایت «euro-football» در گزارشی به این بازی پرداخته و نسبت به عملکرد بازیکنان دو تیم انتقادهایی را داشته است. در مطلب این سایت پیش از برگزاری این بازی ایران و ازبکستان هر دو صعود خود را به دور بعد از نهایی کرده بودند و به دلیل ۳ گل ایران در صدر جدول قرار داشت و نتیجه ایده آلی برای میزبان بود.

ایرانی‌ها روند آرام را در بازی‌های پیش از ۷۰ و در نیمه سوم زمین، درصد توپ را در اختیار دارند، اما این باعث می‌شود که موقعیتی را روی دروازه ازبکستان ایجاد کنند. ارسال‌های سامان قدوس هم از کناره‌ها خطری را برای ازبکستان داشته باشد. «شومورودوف» و «اورونوف» دو ازبکستان بارها سعی کردند به سمت دروازه ایران پیش روند که با دفاع خوب تیم همراه همراه شدند.

نیمه اول این بازی تنها یک شوت داشت و اصلاً خطری روی دروازه‌ها ایجاد نشد. در نیمه دوم هم با توجه به تغییراتی که در ترکیب دو تیم ایجاد شد، هم فرصت‌های خوبی به دست نیامد و کسالت در زمین بازی، تماشاگران را به خواب فرو برد. شوت نورافکن و ضربه‌ای که به تیرک دروازه برخورد کرد هم قفل دروازه ازبکستان را باز کرد. در مجموع دو تیم برای رسیدن به گل در این بازی تلاشی نکردند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا