ترکیه 2-1 چک: تیم مونتلا حریف اتریش شد

ترکیه 2-1 چک: تیم مونتلا حریف اتریش شد

گزارش اخبار جام جهانی : تیم ملی فوتبال ترکیه با برد 2-1 مقابل چک به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 صعود کرد. برای ادامه مطلب با سایت اخبار جام جهانی همراه باشید.

تیم ملی فوتبال ترکیه در آخرین بازی مرحله گروهی یورو 2024 امشب به مصاف جمهوری چک رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد تا صعودش به دور بعدی را قطعی کند و حریف اتریش شود.

ترکیه در این بازی با گل دیرهنگام به سه امتیاز رسید تا 6 امتیازی شود و به همراه پرتغال راهی دور حذفی شود.

تیم ملی ترکیه این بازی را بهتر از حریفش آغاز کرد و چک که انتظار چنین شروعی را داشت بازی را دفاعی آغاز کرد و بیشتر در زمین خودش حضور داشت.

با این حال اولین ضربه به سمت چارچوب از سوی چک رفت خورد که ضربه پروود را گونوک به راحتی در دقیقه 2 مهار کرد. در دقیقه 8 ارسال خطرناک هاکان چالهان اوغلو در محوطه جریمه با ضربه سر سوچک دفع شد.

در دقیقه 13 آردا گولر پس از حرکت به سمت محوطه جریمه حریف موقعیت خوبی برای ضربه زدن به توپ داشت که ضربه او با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

بازی با فشار ترکیه دنبال می‌شد که چک با بدشانس در دقیقه 20 شاهد اخراج آنتونین باراک بود. باراک که در دقیقه 11 کارت زرد دریافت کرده بود با خطای ناخواسته روی اوزکان دومین کارت زرد را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

حرکت خوب ولادیمیر کوفال موجب شد که ضربه کنان ایلدیز در دقیقه 27 مهار شد و به سمت دروازه نرفت. در دقیقه 32 ترکیه یک حمله دیگر را ترتیب داد که این بار ضربه آردا گولر با ضربه سر سوچک دفع شد.

ترکیه پس از اخراج باراک بازی را با فشار حداکثری روی دروازه حریف دنبال می‌کرد و حتی اگر حمله‌ای هم ترتیب نمی‌داد بیشتری بازیکنانش پاسکاری را در نیمه حریف دنبال می‌کردند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا