از لوگوی جام‌جهانی رونمایی شد (عکس)

اخبار جام جهانی از لوگوی جام‌جهانی رونمایی شد (عکس)

گزارش اخبار جام جهانی : لوگو جام جهانی 2024 ازبکستان به همه یادآوری می‌کند که مهم نیست از کجا آمده‌اید یا چه کسی هستید، جایی برای شما در زمین فوتسال و در جامعه وجود دارد. برای ادامه مطلب با سایت اخبار جام جهانی همراه باشید.

بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال جهان از 14 سپتامبر تا 6 اکتبر به مدت 23 روز برگزار می‌شود و بهترین تیم‌های ملی فوتسال جهان و بازیکنان برتر دنیا در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت و هر 6 کنفدراسیون در بین 24 کشور شرکت کننده نماینده دارند. تیم ملی فوتسال ایران، غول فوتسال آسیا نیز همانند دوره‌های گذشته در جام‌جهانی چشم‌نوازی می‌کند. به همین مناسبت، فیفا از ببر تورانی به عنوان لوگو جام جهانی رونمایی کرده است.

نمادی که نمایانگر ویژگی‌های منحصر به فرد فوتسال، از جمله سرعت و طبیعت هیجان‌انگیز آن و میراث محلی و منطقه‌ای ازبکستان است. ببر فریبنده همچنین نمادی از روح رویداد فوتسال است و به همه یادآوری می‌کند که مهم نیست از کجا آمده‌اید یا چه کسی هستید، جایی برای شما در زمین فوتسال و در جامعه وجود دارد. از توانایی ببرهای تورانی برای مخفی شدن، ظاهر شدن از ناکجاآباد و ناگهان ناپدید شدن دوباره با قدرت و ظرافت، الهام گرفته شده است، درست همان‌طور که بازیکنان برتر فوتسال راه خود را به طرز ماهرانه‌ای از نقاط تنگ ادامه می‌دهند.

تیم ملی فوتسال ایران در گروه ششم جام جهانی، با تیم‌های فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا برای صعود به مرحله حذفی رقابت می‌کند و از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود.

این مسابقات به عنوان اولین رویداد فیفا در منطقه آسیای مرکزی خواهد بود که موفقیت در این آوردگاه برای ایران، بهترین تیم منطقه و قاره کهن، مهم تلقی می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا